the friday five - 1

Today's firiday five! ( provided by the friday five )

1. What was your first Halloween costume?

ハロウィンしたことねぇー。。。
けど、高校の学園祭で浴衣着てストリップ劇場をしたことはある。(ハロウィン関係ねぇ・・・)

2. What was your best costume and why?

浴衣。(しつけぇ・・・)

3. Did you ever play a trick on someone who didn't give you a treat?

おかしもらったこともないし、くれなかったからっていたずらもしてない。
(だって日本にそんな習慣ねーじゃん!)

4. Do you have any Halloween traditions? (ie: Family pumpkin carving, special dinner before trick or treating, etc.)

かぼちゃでランタン作ったこともないし、10月末に豪華なディナーをした覚えなし。
(しつこいけど、日本にそんな習慣ねーじゃん!)

5. Share your favorite scary story...real or legend!

汚い話ですみませんが、今日自分の吐いた痰を見たら血が混じってました。明らかに鼻血ではないので、ちょっとビビリ中。え、若くしてやばい病気!?まぢでしゃれにならへん。。。